Primementor - solutions & training

Obsługa klienta i sprzedaż

  1. Strategie sprzedaży bezpośredniej
    Uczestnicy po warsztatach będą potrafili budować własne strategie sprzedażowe w oparciu o swój potencjał. Szkolenie wskaże na różnice pomiędzy kupowaniem planowanym a impulsywnym i podpowie jak wykorzystać te mechanizmy do osiągania celów biznesowych firmy. Uczestnicy dowiedzą się także jak pozyskiwać klienta w rozmowie telefonicznej, jak poprowadzić proces sprzedaży, aby klient stał się klientem lojalnym.
  2. Budowanie długofalowych relacji z klientem
    Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z najnowszymi, nastawionymi na tworzenie długofalowych relacji, sposobami kontaktu z Klientem. Będziemy mówić o umiejętnym docieraniu do potrzeb Klienta, aktywnym słuchaniu, reagowaniu na zarzuty oraz zastrzeżenia. Powiemy, jak przyjmować krytykę oraz jak samemu udzielać informacji zwrotnej Klientowi. Sposoby analizowania i zaspokajania potrzeb, oczekiwań Klientów oraz rozwiązywania zgłaszanych zastrzeżeń to najważniejsze zagadnienia profesjonalnej obsługi Klienta. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili stosować je w praktyce, a przy okazji radzić sobie ze stresem i emocjami. Te bowiem nieodłącznie towarzyszą wszystkim zawodom, w których tworzymy wizerunek naszej firmy.
  3. Telemarketing, czyli sprzedać przez telefon
    Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże szanse i  zagrożenia wynikające z tej formy kontaktu. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię – jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Jak dotrzeć do decyzyjnej osoby i zainteresować ją naszą ofertą?
  4. Negocjacje oparte na zasadach jako sposób na osiąganie porozumienia
    Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się jak oddzielić stanowiska od interesów obu negocjujących stron. Wypracują sposoby efektywnego dochodzenia do wspólnego i korzystnego dla obu negocjujących stron rozwiązania. Będą mieli okazję przećwiczyć nabyte umiejętności i wzbogacą swój warsztat pracy o nowy sposób osiągania porozumienia na zasadzie wygrany-wygrany.
  5. Na jakich instrumentach grają dłużnicy, czyli jak przez telefon odzyskać należności
    Podczas szkolenia uczestnik otrzyma pakiet wiedzy i umiejętności niezbędnych do prawidłowego zajmowania się procesem windykacyjnym, dowie się jak działa dłużnik i  jaką prowadzi grę. Nauczy się także prowadzić skuteczne negocjacje przez telefon, które pozwolą na odzyskanie długu oraz dalszą współpracę z kontrahentami.
  6. Sztuka prezentacji handlowej
    Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli uczestnikom określić własny styl prezentacji i wypracować indywidualne metody jej przygotowania. Uczestnicy będą potrafili przygotować profesjonalne materiały pomocne przy wystąpieniu oraz odpowiednio dobrać narzędzia prezentacji do jej celu i adresatów. Poznane techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie z atakiem lub presją słuchaczy będą dodatkowymi umiejętnościami przydatnymi uczestnikom nie tylko podczas prezentacji, pracy zawodowej ale także w życiu prywatnym.